![]()
"K-ruokakaupat tunnetaan laajoista valikoimista, erinomaisista tuoreosastoista sekä vahvasta ruokaosaamisesta. Omien merkkien rooli osana päivittäistavaramarkkinoita on vahvassa kasvussa. Näemme tilanteessa paljon mahdollisuuksia tuoda uusi, erittäin hintakilpailukykyinen oma merkkituotesarja K-ruokakauppoihin. Edullisuus on merkittävä valintaperuste yhä useammalle asiakkaalle”, toteaa Lippulaivan K-supermarket Seilorin diplomikauppias Heimo Välinen. Ensimmäiset K-Menu-sarjaan saapuvat tuotteet ovat tuorelihatuotteita ja lihajalosteita, jotka ovat 100-prosenttisesti kotimaisia. K-Menu-tuotteet ovat hyvälaatuisia ja niiden laatu varmistetaan Ruokakeskon omassa tuotetutkimusyksikössä. Tuotteita voi ryhtyä itse arvostelemaan Kotikriitikko-kuluttajakampanjassa, joka avautui osoitteessa www.k-menu.fi. ![]() Tuotesarjaan kuuluu arjen perustuotteita, kuten tuoretta lihaa ja lihajalosteita, makaroneja, mehuja, pakasteita ja säilykkeitä. Painopiste on peruselintarvikkeissa eli niissä tuotteissa, joissa hinnalla on kuluttajille eniten merkitystä. Sarjaa laajennetaan useaan sataan tuotteeseen. K-Menu-sarjan pakkaukset ovat värikkäitä ja ne erottuvat hyllystä raikkaalla ja hyvin tunnistettavalla ilmeellä. Tuotteita on saatavilla kaikista K-ruokakaupoista.
Lue myös nämä artikkelit: |